Tomasz Płudowski: Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych!
Książka przedstawia amerykański system medialny; ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli; szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych; odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom; omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej; zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.Publikacja interesująca dla studentów dziennikarstwa i nauk politycznych, stosunków międzynarodowych, uzupełniających studiów i kursów z zakresu marketingu politycznego, reklamy politycznej. Zainteresować może socjologów i badaczy kampanii wyborczych (sondażystów).
(Z recenzji wydawniczej prof. zw. dr hab. Tomasza Gobana-Klasa)
Tomasz Płudowski: Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
Liczba stron: 288
ISBN: 978-83-01-15637-4



"Inna strona świata" – Wojciech Jagielski
"Odurzeni. Naziści, CIA i sekretna historia psychodelików" - Norman Ohler
"Kissinger" - Walter Isaacson
"Krwawy kobalt. O tym, jak krew Kongijczyków zasila naszą codzienność" - Kara Siddharth