Indie/ Tata zawiera umowę z Benettonem
Benetton, największe włoskie przedsiębiorstwo odzieżowe, oraz Tata, jeden z najpotężniejszych konglomeratów w Indiach, podpisały we wtorek (18.09.) porozumienie, na podstawie którego będą wspólnie wprowadzać na indyjski rynek luksusową markę Sisley.
Grupa Tata, która działa w wielu gałęziach przemysłu, począwszy od oprogramowania komputerowego, a skończywszy na produkcji stali, planuje rozbudowywać sieć sklepów Sisley za pośrednictwem swojego oddziału Trent Ltd.
- Praca z tak prestiżowym partnerem pozwoli nam przyśpieszyć rozwój marki Sisley i odnieść sukces w Indiach - powiedział wiceprezes Alessandro Benetton. - Natychmiastowo udało nam się zawrzeć konkretną umowę z Tata, opartą na wspólnym celu, jakim jest promocja Sisley, high-endowej marki z mocnym potencjałem wzrostu. Razem możemy zagwarantować zarówno wysoką jakość produktów, jak i dystrybucji oraz umocnić wyróżniającą się od innych tożsamość marki - dodał.
Umowę podpisali Aleksandro Benetton, wiceprezes włoskiej grupy, oraz Noel Tata, dyrektor naczelny Trent Ltd. Trent ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w indyjskim przemyśle detalicznym. Zarządza 39 sklepami takich marek jak Westside, Landmark oraz Star India Bazaar.
Kilka miesięcy temu Benetton otworzył trzy pilotażowe sklepy Sisley w Delhi, które od razu odniosły znaczny sukces. Wszystkie one będą zarządzane bezpośrednio przez firmę Trent.
Włoskie przedsiębiorstwo działa na indyjskim rynku już od ponad 15 lat, gdzie posiada około 140 sklepów pod marką United Colors of Benetton.
Na świecie istnieje ponad 900 sklepów Sisley, a jego kolekcje wyróżniają się silną dbałością o zachowanie najnowszych trendów w modzie.
Na podstawie: bloomberg.com, tmcnet.com, reuters.com