Portal Spraw Zagranicznych psz.pl




Portal Spraw Zagranicznych psz.pl

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Akceptuję
Back Jesteś tutaj: Home Słownik Segmentacja rynku

Segmentacja rynku

Szukaj definicji (dozwolone są wyrażenia regularne)
Zaczynająć się Zawiera Dokładny terminBrzmi jak

Słowniki

Wszystkie A B C D E F G H I J K L M O P Q R S T U V W X Y Z
Pojęcie Definicja
Segmentacja rynku
Procedura polegająca na dzieleniu rynku na poszczególne grupy konsumentów, w celu poznania ich potrzeb oraz pozycjonowania produktu. Każdą z grup konsumentów wyróżniają cechy, których zidentyfikowanie pozwala tak przygotować produkt przed jego wejściem na rynek, aby zwiększyć konkurencyjność sprzedającego. Segmentacji dokonuje się ze względu na rosnącą liczbę konsumentów, większą ilość środków finansowych przeznaczanych na zakupy oraz specyficznych preferencji każdego z kupujących
Autor: Maciej Szot