Portal Spraw Zagranicznych psz.pl




Portal Spraw Zagranicznych psz.pl

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Akceptuję
Back Jesteś tutaj: Home Świat Ameryka Północna USA: W dniu premiery sprzedano 300 tys. iPadów

USA: W dniu premiery sprzedano 300 tys. iPadów


05 kwiecień 2010
A A A

Aż 300 tysięcy iPadów sprzedano w samych Stanach Zjednoczonych w pierwszym dniu dostępności tego produktu firmy Apple.
ImageAmerykańska firma komputerowa podała, że w danych ze sprzedaży wliczono iPady zamówione wcześniej przez klientów, jak i te kupione pierwszego dnia w sklepach na terenie USA. Eksperci przewidywali, że do końca zeszłego weekendu Apple sprzeda do 400 tysięcy iPadów.
Użytkownicy Apple z oficjalnych stron spółki natychmiast ściągnęli do swoich nowych tabletów ponad milion aplikacji oraz około 250 tysięcy elektronicznych książek. Oznacza to, że średnio każdy nabywca iPada zgrał do swojego nowego urządzenia po 3 programy oraz jedną książkę.
 
iPad to tablet, czyli przenośny komputer osobisty. Posiada on kolorowy ekran dotykowy o wielkości 9,7 cala. Można na nim grać w gry, słuchać muzyki, czytać elektroniczne książki, oglądać filmy video, czy zdjęcia a także korzystać z innych multimediów. Poza tym nowy produkt ma przeglądarkę internetową oraz jest kompatybilny z aplikacjami dla iPhone'a czy iPod Toucha.

Model sprzedawany właśnie w Stanach Zjednoczonych posiada bezprzewodowe połączenie do sieci Wi-Fi. iPady z dostępem do technologii komórkowej trzeciej generacji (3G) pojawią się w sprzedaży pod koniec kwietnia.
Urządzenie jest wielkości listownej kartki papieru. Ma grubość 1,3 cm i waży 0,7 kilograma.
iPad kosztuje od 499 dolarów do 699 dolarów w zależności od pojemności twardego dysku (od 16 GB do 64 GB).