Psz.pl w sieci IDMnet - nowa oferta dla reklamodawców
Portal Spraw Zagranicznych psz.pl – największy w Polsce portal poświęcony polityce międzynarodowej i gospodarce światowej – podjął współpracę w zakresie obsługi reklam z Internetowym Domem Mediowym (IDMnet).
Psz.pl istnieje w polskim Internecie już od 4 lat. Na bieżąco relacjonuje wydarzenia zza granicy, w pogłębiony sposób prezentuje tematy ważne, choć często niedostrzegane z polskiej perspektywy. Psz.pl to społeczność osób zainteresowanych polityką międzynarodową i gospodarką światową. Portal tworzą osoby zajmujące się tą tematyką zawodowo, pracownicy naukowi, urzędnicy państwowi i samorządowi, dziennikarze oraz pasjonaci i studenci. Wszystkich łączy zainteresowanie światem, polityką i gospodarką.
Czytelnicy Portalu:
• 93% jest powyżej 18 roku życia
• 88% jest pomiędzy 18 a 45 rokiem życia
• 70% posiada wykształcenie wyższe lub niepełne wyższe
• 52% to mężczyźni
• 18% to specjalista/konsultant
• 14% to prezes/ właściciel firmy*
Dane na podstawie ankiety przeprowadzonej we wrześniu – październiku 2007.
Serwis Psz.pl czytany jest miesięcznie średnio przez sześćdziesiąt tysięcy czytelników.
W ofercie reklamowej oprócz form takich jak:
- billboard
- skyscraper,
- box śródtekstowy
- toplayer
- interstitial
Psz.pl oferuje również możliwość zostania partnerem strategicznym serwisu, sponsoring wydawanych raportów, współpracę w zakresie organizowania wspólnych konferencji i spotkań z ludźmi biznesu i polityki.