Hiszpania: Przed finałem mundialu, gra o reklamy
- IAR
Przed Hiszpanią najważniejszy w historii mecz piłkarski - walka o puchar Mistrzostw Świata.
Prowadzący owe kampanie reklamowe prawdopodobnie nie wierzyli, że Hiszpania dojdzie do finału, bo potencjalne straty po wygranej drużyny del Bosque są bardzo duże. Co najmniej 15 milionów euro straci na wygranej bank Banesto, który obiecał podnieść oprocentowanie depozytów i udzielić bezprocentowej pożyczki na zakupy. Sieć supermarketów Carrefour rozdała klientom kilkadziesiąt tysięcy kuponów, każdy z nich od poniedziałku może być wart 100 euro. Jeśli Iker Casillas podniesie wieczorem puchar, Toshiba będzie musiała zwrócić pieniądze za 20 tysięcy telewizorów i komputerów.
Przykładów jest więcej. Żeby klienci nie mieli kłopotów z wyegzekwowaniem premii, obrońcy praw konsumenta otworzuli biuro, które zajmie się wszystkimi skargami.