Portal Spraw Zagranicznych psz.pl




Portal Spraw Zagranicznych psz.pl

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Akceptuję
Back Jesteś tutaj: Home

Starbucks otworzy 150 kawiarni w Europie


12 czerwiec 2008
A A A

Największa na świecie sieć kawiarni w ciągu trzech lat chce otworzyć 150 lokali na największych rynkach Europy.
Kawiarnie powstaną na dworcach i lotniskach. Starbucks udzieli licencji na używanie marki Sturbucks i obsługę lokali firmie SSP obsługującej dotąd liczne marki m.in. Burger King, czy Pizza Hut.

Image
Sturbucks zwiększa obecność w Europie
Umowa przewiduje udzielenie licencji wyłącznej na niektórych europejskich rynkach, w tym Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii.

Sturbucks Coffee Company posiada ponad 16 tys. kawiarni w 45 państwach i jest największym sprzedawcą parzonej kawy na świecie.

SSP obsługuje ponad 2 000 lokali na lotniskach, dworcach i wzdłuż autostrad w 29 państwach. Wśród własnych i licencjonowanych marek firmy znajdują się Caffè Ritazza, Burger King, M&S Simply Food, Bonne Journée, Caviar House & Prunier, Pizza Hut, Upper Crust i Le Train Bleu.

Na podstawie: bloomberg.com, moodiereport.com