Starbucks otworzy 150 kawiarni w Europie
- Filip Topolewski
Największa na świecie sieć kawiarni w ciągu trzech lat chce otworzyć 150 lokali na największych rynkach Europy.
Kawiarnie powstaną na dworcach i lotniskach. Starbucks udzieli licencji na używanie marki Sturbucks i obsługę lokali firmie SSP obsługującej dotąd liczne marki m.in. Burger King, czy Pizza Hut.
Sturbucks Coffee Company posiada ponad 16 tys. kawiarni w 45 państwach i jest największym sprzedawcą parzonej kawy na świecie.
SSP obsługuje ponad 2 000 lokali na lotniskach, dworcach i wzdłuż autostrad w 29 państwach. Wśród własnych i licencjonowanych marek firmy znajdują się Caffè Ritazza, Burger King, M&S Simply Food, Bonne Journée, Caviar House & Prunier, Pizza Hut, Upper Crust i Le Train Bleu.
Na podstawie: bloomberg.com, moodiereport.com