Jarosław Ziębiński
Jarosław Ziębiński jest szefem Leo Burnett na region Azja-Pacyfik. Zarządza agencją w Japonii, Australii, Indiach, Tajlandii, Malezji, Singapurze, Korei Południowej, Wietnamie oraz na Filipinach i Sri Lance.
Dwadzieścia pięć lat w mediach, marketingu i reklamie. Najpierw dziennikarz, później – jeden z pionierów polskiego marketingu, pierwszy Dyrektor Marketingu Alima-Gerber i twórca marki Frugo, dzisiaj menedżer, człowiek reklamy, szef sieci Leo Burnett w regionie Środkowo Wschodniej Europy obejmującym 16 krajów.
Kierując Leo Burnett w naszym regionie, Jarosław Ziębiński założył oddziały firmy w pięciu nowych krajach i otrzymał tytuł człowieka dekady reklamy w Polsce, a 16 kontrolowanych przez niego filii 42 razy zdobyło nagrody dla agencji roku w swoich państwach.
Współzałożyciel polskiego Stowarzyszenia Agencji Reklamowych i Klubu Twórców Reklamy. Twórca polskiej edycji konkursu efektywności reklamy EFFIE.
Wolne chwile spędza z żoną Lidią i córką Aleksandrą. Interesuje się sztuką współczesną. Gra również w tenisa, jest wiceprezesem Polskiego Związku Tenisowego.