Maciej Filipkowski
Od wielu lat pracuje w Dell, także w zagranicznych oddziałach firmy. W październiku 2004 roku dołączył do polskiego zespołu obejmując stanowisko dyrektora handlowego odpowiedzialnego za strategiczny dla Dell sektor małych i średnich przedsiębiorstw. Od początku 2008 roku do jego obowiązków należało również, w ramach jednej z głównych inicjatyw globalnych Dell, zbudowanie kanału partnerskiego w Polsce.
Wcześniej od roku 2002 pracował jako Sales Manager Consumer Business, a następnie Process Improvement Manager w oddziale Dell w Szwajcarii, odpowiadając za strategię sprzedaży dla klientów indywidualnych i programy Six Sigma. W latach 2003-2005 w Bratysławie zajmował stanowisko CER Home & Small Business Sales Director na Europę Środkową. W ramach swojej dotychczasowej pracy dla Dell Maciej Filipkowski współtworzył strategię firmy w Polsce, zajmował się relacjami z partnerami firmy oraz kluczowymi klientami. Przyczynił się między innymi do 60-procentowego wzrostu w zakresie sprzedaży i znacznego poszerzenia udziałów w rynku.
Przed pracą w Dell, w latach 1999-2001 Filipkowski zajmował się sprzedażą detaliczną i dystrybucją w warszawskim oddziale Disney (Imperial Entertainment). W latach 1998-1999 wprowadzał na polski rynek usługi Blockbuster Video, sprawując funkcję dyrektora produktu i marketingu. Doświadczenie w sektorze sprzedaży detalicznej zdobywał również w Stanach Zjednoczonych, gdzie w latach 1992-1998 pracował jako Sales Manager w Radio Shack Corporation.
Maciej Filipkowski mieszkał przez wiele lat w Stanach Zjednoczonych. W Nowym Jorku ukończył studia na kierunku International Business na Hofstra University. Kształcił się również we Francji, w ramach Programu MBA prestiżowej, międzynarodowej uczelni biznesowej INSEAD.