Portal Spraw Zagranicznych psz.pl




Portal Spraw Zagranicznych psz.pl

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Akceptuję
Back Jesteś tutaj: Home

Bogusław Biszof


01 lipiec 2009
A A A

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Karierę rozpoczął w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.. Po rocznej pracy w MSZ razem z kolegami ze studiów założył firmę konsultingową.

Później trafił na siedem lat do Kompanii Piwowarskiej (na początku: Lech Browary Wielkopolski). Zajmował się m.in. budowaniem struktury marketingu i sprzedaży oraz porządkowaniem portfela ponad 30 marek.

Później przeniósł się do Telekomunikacji Polskiej (TP), gdzie reformował marketing i sprzedaż. Do głównych zadań Bogusława Biszofa należały: zmiana wizerunku  marki TP, rozwinięcie nowych standardów komunikacji marketingowej, stworzenie bardziej racjonalnej strategii sponsoringu i wypracowanie nowej strategii public relations firmy.

W 2005 r. nieoczekiwanie wrócił do Kompanii Piwowarskiej. Tym razem pracował w niej niecałe trzy lata. Przed zatrudnieniem w koncernie Heineken pracował tam jako wiceprezes ds. marketingu.