Portal Spraw Zagranicznych psz.pl




Portal Spraw Zagranicznych psz.pl

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Akceptuję
Back Jesteś tutaj: Home

Maciej Bral


01 lipiec 2009
A A A

Jest związany z Jetix od ponad dwunastu lat, początkowo jako dyrektor marketingu i dystrybucji na Europę Środkowo-Wschodnią, a przez ostatnie sześć lat jako wiceprezes i  dyrektor zarządzający na Europę Środkowo-Wschodnią i Bliski Wschód. Odpowiada za rozwój kanałów telewizji dziecięcej i familijnej Disney Channels Company, w tym programów Disney Channel, Jetix i Jetix Play w całym regionie.

Pełnił dotychczas główną rolę w rozszerzaniu działalności Jetix w regionie. Pod jego kierownictwem kanał podwoił swój zasięg w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i stał się jednym z najbardziej pomyślnych przedsięwzięć Jetix w Europie. Kanał otrzymał również najwyższe oceny za program, działalność internetową i najlepszą dystrybucję wśród stacji telewizyjnych przeznaczonych dla dzieci.

Maciej Bral stworzył znaczący rynek sprzedaży reklam oraz przyczynił się pozycjonowania Jetix, jako najczęściej wybieranego  przez reklamodawców kanału.

Przed podjęciem pracy w Jetix, Maciej Bral współpracował z United Public Relations w Warszawie, gdzie był odpowiedzialny za rozwój, komunikację korporacyjną, strategie PR i media relations kilku wiodących marek.

Urodził się w Warszawie. Jest absolwentem dziennikarstwa i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.
 
 
Uaktualniono: listopad 2011