Bogusław Biszof
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Karierę rozpoczął w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.. Po rocznej pracy w MSZ razem z kolegami ze studiów założył firmę konsultingową.
Później trafił na siedem lat do Kompanii Piwowarskiej (na początku: Lech Browary Wielkopolski). Zajmował się m.in. budowaniem struktury marketingu i sprzedaży oraz porządkowaniem portfela ponad 30 marek.Później przeniósł się do Telekomunikacji Polskiej (TP), gdzie reformował marketing i sprzedaż. Do głównych zadań Bogusława Biszofa należały: zmiana wizerunku marki TP, rozwinięcie nowych standardów komunikacji marketingowej, stworzenie bardziej racjonalnej strategii sponsoringu i wypracowanie nowej strategii public relations firmy.
W 2005 r. nieoczekiwanie wrócił do Kompanii Piwowarskiej. Tym razem pracował w niej niecałe trzy lata. Przed zatrudnieniem w koncernie Heineken pracował tam jako wiceprezes ds. marketingu.