01 lipiec 2009
Jest związany z Jetix od ponad dwunastu lat, początkowo jako dyrektor marketingu i dystrybucji na Europę Środkowo-Wschodnią, a przez ostatnie sześć lat jako wiceprezes i dyrektor zarządzający na Europę Środkowo-Wschodnią i Bliski Wschód. Odpowiada za rozwój kanałów telewizji dziecięcej i familijnej Disney Channels Company, w tym programów Disney Channel, Jetix i Jetix Play w całym regionie.
Pełnił dotychczas główną rolę w rozszerzaniu działalności Jetix w regionie. Pod jego kierownictwem kanał podwoił swój zasięg w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i stał się jednym z najbardziej pomyślnych przedsięwzięć Jetix w Europie. Kanał otrzymał również najwyższe oceny za program, działalność internetową i najlepszą dystrybucję wśród stacji telewizyjnych przeznaczonych dla dzieci.
Maciej Bral stworzył znaczący rynek sprzedaży reklam oraz przyczynił się pozycjonowania Jetix, jako najczęściej wybieranego przez reklamodawców kanału.
Przed podjęciem pracy w Jetix, Maciej Bral współpracował z United Public Relations w Warszawie, gdzie był odpowiedzialny za rozwój, komunikację korporacyjną, strategie PR i media relations kilku wiodących marek.
Urodził się w Warszawie. Jest absolwentem dziennikarstwa i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.
Uaktualniono: listopad 2011