10 październik 2010
Wioletta Rosołowska pracuje w Tchibo od lipca 1993 r., kolejno na stanowiskach Brand Managera, Marketing Managera, Marketing Dyrektora, Dyrektora Sprzedaży. Od 2001 r. zajmowała stanowisko Dyrektora Zarządzającego Tchibo Warszawa odpowiedzialnego za Polskę oraz kraje bałtyckie.
W listopadzie 2007 r. została powołana na Członka Zarządu Tchibo GmbH w Hamburgu. W centrali firmy Wioletta Rosołowska odpowiada za międzynarodowy biznes Tchibo w krajach takich jak: Czechy, Słowacja, Ukraina, Węgry, Rumunia, Turcja, Polska i kraje bałtyckie.
W 2009 r. dziennik „Financial Times Deutschland”, uznał Wiolettę Wesołowską za jedną z 25 najbardziej wpływowych kobiet w niemieckim biznesie.
Wioletta Rosołowska ukończyła resocjalizację i dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim, odbyła szereg szkoleń w dziedzinie marketingu, finansów i zarządzania organizowanych dla kadry zarządzającej najwyższego szczebla w najlepszych europejskich ośrodkach szkoleniowych, m.in. INSEAD we Francji i Ashridge w Wielkiej Brytanii.
Uaktualniono: listopad 2011